Vrátenie | výmena | reklamácia
AKO POSLAŤ TOVAR SPIATKY K NÁM?
Vieme, že niekedy potrebujete výrobok vrátiť alebo reklamovať. Či už vám výrobok nevyhovuje alebo sa pokazil, radi vám pomôžeme.
Cez pobočku Zásielkovne
1. Šperky dobre zabaľte (najlepšie do krabičky a bublinkové obálky), aby sa po ceste nezničili.2. K zásielke umiestnite vaše meno alebo číslo objednávky , aby sme ju dokázali identifikovať. Pokiaľ sa jedná o vrátenie tovaru, napíšte nám tiež číslo Vášho účtu .
3. Vyberiete si najbližšiu pobočku Zásielkovne, ktorá je výdajným a zároveň podacím miestom (informácie nájdete v detaile danej pobočky). Zoznam všetkých pobočiek a informácií nájdete TU .
4. Na prepážke nadiktujete kód 94691424.
5. Odovzdáte balíček a dostanete potvrdenie o jeho prevzatí.
6. A môžete ísť domov.
Pripravte sa, že:
- v prípade výmeny či vrátenia vám bude naúčtované 49 Kč / € 2
- v prípade reklamácie máte dopravu zadarmo .
Potrebujete poradiť?
Kontaktujte našu zákaznícku podporu telefónom alebo emailom.
Po-Pia 8-18 hod
So-Nie 10-16 hod
📞 702 043 847
📩 info@zovero.cz