Vrátenie | výmena | reklamácia

AKO POSLAŤ TOVAR SPIATKY K NÁM?

Vieme, že niekedy potrebujete výrobok vrátiť alebo reklamovať. Či už vám výrobok nevyhovuje alebo sa pokazil, radi vám pomôžeme.

Cez pobočku Zásielkovne Zasielkovňa_logo_symbol_WEB

1. Šperky dobre zabaľte (najlepšie do krabičky a bublinkové obálky), aby sa po ceste nezničili.

2. K zásielke umiestnite vaše meno alebo číslo objednávky , aby sme ju dokázali identifikovať. Pokiaľ sa jedná o vrátenie tovaru, napíšte nám tiež číslo Vášho účtu .

3. Vyberiete si najbližšiu pobočku Zásielkovne, ktorá je výdajným a zároveň podacím miestom (informácie nájdete v detaile danej pobočky). Zoznam všetkých pobočiek a informácií nájdete TU .

4. Na prepážke nadiktujete kód 94691424.

5. Odovzdáte balíček a dostanete potvrdenie o jeho prevzatí.

6. A môžete ísť domov.

Pripravte sa, že:

  • v prípade výmeny či vrátenia vám bude naúčtované 49 Kč / € 2
  • v prípade reklamácie máte dopravu zadarmo .
*Cenu vám strhneme z vrátenej čiastky, v prípade výmeny pripočítame k dobierke.

Potrebujete poradiť?

Kontaktujte našu zákaznícku podporu telefónom alebo emailom.

Po-Pia 8-18 hod
So-Nie 10-16 hod

📞 702 043 847

📩 info@zovero.cz