Vrátenie, výmena a reklamácia

Vrátenie a výmena

Ako vrátiť tovar?

1. Variant: Tovar starostlivo zabaľte, vytlačte si formulár o odstúpení od kúpnej zmluvy , vyplňte ho an a ľubovoľnom podacom mieste siete Zásielkovní stačí nahlásiť kód 94691424 . Obsluha sama vytlačí štítok a odovzdá Vám potvrdenie o prevzatí zásielky. Za túto službu Vám bude z vrátenej čiastky strhnutá čiastka za dopravu 2 EUR . Zoznam všetkých pobočiek a informácií nájdete TU .

2. Variant: Tovar starostlivo zabaľte, vytlačte si formulár o odstúpení od kúpnej zmluvy , vyplňte ho a spolu s tovarom ho prosím zašlite na adresu Zovero sro, Dolní Beřkovice 317, 277 01 Dolní Beřkovice.

Ak nemáte tlačiareň, pošlite nám tovar poštou a na e-mail info@zovero.cz nám poskytnite nasledujúce informácie:

  • číslo objednávky,
  • názov tovaru, ktorý vraciate,
  • pokiaľ ste platili objednávku cez platobnú bránu GoPay alebo platobnou kartou, budú Vám peniaze vrátené rovnakým spôsobom, a to na účet, z ktorého bola Vaša platba odoslaná,
  • pokiaľ ste platili bankovým prevodom, uveďte prosím číslo účtu, na ktorý Vám máme platbu vrátiť.

Nezabudnite, že vrátiť peniaze je možné, ak sú dodržané tieto podmienky:

  • právo na vrátenie peňazí štandardne trvá 30 dní od prijatia zásielky (pred Vianocami je táto lehota predĺžená)
  • tovar nesmie byť poškodený, javiť známky používania,
  • tovar nesmie byť vrátený na dobierku,
  • vrátiť alebo vymeniť nemožno tovar, ktorý bol zhotovený či upravený na mieru podľa Vášho priania. To z neho robí jedinečný kus, slúžiaci iba Vašim potrebám, a nebolo by možné ich teda pre tieto jedinečné vlastnosti znovu zaradiť do ponuky a ponúknuť inému zákazníkovi. (napr. personalizované produkty s gravírovaním a pod.)

Ako vymeniť tovar za iný?

  • pokiaľ máte záujem o iný tovar, je nutné vytvoriť si novú objednávku a tento tovar znovu zaplatiť,
  • pôvodný tovar nám prosím zašlite späť na adresu Zovero sro, Dolní Beřkovice 317, 277 01 Dolní Beřkovice. Akonáhle ich obdržíme, vrátime Vám peniaze.

Akým spôsobom tovar odoslať k nám?

Vyplnený formulár spoločne so zabaleným tovarom, k nám môžete zaslať týmito spôsobmi:

  • Slovenská pošta | Prague Napr. Českou poštou (alebo inou dopravnou spol.) na Vaše náklady, na adresu Zovero sro, Dolní Beřkovice 317, 277 01 Dolní Beřkovice
  • Zasielkovňa_logo_symbol_WEB Na podacom mieste siete Zásielkovní stačí nahlásiť kód 94691424 . Obsluha sama vytlačí štítok a odovzdá Vám potvrdenie o prevzatí zásielky. Za túto službu Vám bude k dobierke pripočítaná čiastka 2 EUR za dopravu. Pri reklamácii je doprava zadarmo . Zoznam všetkých pobočiek a informácií nájdete TU .

Reklamácia tovaru

Pokiaľ ste dodržali naše rady, ako sa o výrobky starať a chcete tovar napriek tomu reklamovať, popíšte nám prosím váš problém (najlepšie pripojte fotografie/video) a všetko pošlite e-mailom na adresu: info@zovero.cz. S riešením sa ozveme čo najskôr to bude možné.

Viac k reklamáciám nájdete na stránke s obchodnými podmienkami tu .

 

Potrebujete poradiť?

Kontaktujte našu zákaznícku podporu telefónom alebo emailom.

Po-Pia 8-18 hod
So-Nie 10-16 hod

📞 702 043 847

📩 info@zovero.cz