Vrátenie, výmena a reklamácia
Vrátenie a výmena
Ako vrátiť tovar?
1. Variant: Tovar starostlivo zabaľte, vytlačte si formulár o odstúpení od kúpnej zmluvy , vyplňte ho an a ľubovoľnom podacom mieste siete Zásielkovní stačí nahlásiť kód 94691424 . Obsluha sama vytlačí štítok a odovzdá Vám potvrdenie o prevzatí zásielky. Za túto službu Vám bude z vrátenej čiastky strhnutá čiastka za dopravu 2 EUR . Zoznam všetkých pobočiek a informácií nájdete TU .
2. Variant: Tovar starostlivo zabaľte, vytlačte si formulár o odstúpení od kúpnej zmluvy , vyplňte ho a spolu s tovarom ho prosím zašlite na adresu Zovero sro, Dolní Beřkovice 317, 277 01 Dolní Beřkovice.
Ak nemáte tlačiareň, pošlite nám tovar poštou a na e-mail info@zovero.cz nám poskytnite nasledujúce informácie:
- číslo objednávky,
- názov tovaru, ktorý vraciate,
- pokiaľ ste platili objednávku cez platobnú bránu GoPay alebo platobnou kartou, budú Vám peniaze vrátené rovnakým spôsobom, a to na účet, z ktorého bola Vaša platba odoslaná,
- pokiaľ ste platili bankovým prevodom, uveďte prosím číslo účtu, na ktorý Vám máme platbu vrátiť.
Nezabudnite, že vrátiť peniaze je možné, ak sú dodržané tieto podmienky:
- právo na vrátenie peňazí štandardne trvá 30 dní od prijatia zásielky (pred Vianocami je táto lehota predĺžená)
- tovar nesmie byť poškodený, javiť známky používania,
- tovar nesmie byť vrátený na dobierku,
- vrátiť alebo vymeniť nemožno tovar, ktorý bol zhotovený či upravený na mieru podľa Vášho priania. To z neho robí jedinečný kus, slúžiaci iba Vašim potrebám, a nebolo by možné ich teda pre tieto jedinečné vlastnosti znovu zaradiť do ponuky a ponúknuť inému zákazníkovi. (napr. personalizované produkty s gravírovaním a pod.)
Ako vymeniť tovar za iný?
- pokiaľ máte záujem o iný tovar, je nutné vytvoriť si novú objednávku a tento tovar znovu zaplatiť,
- pôvodný tovar nám prosím zašlite späť na adresu Zovero sro, Dolní Beřkovice 317, 277 01 Dolní Beřkovice. Akonáhle ich obdržíme, vrátime Vám peniaze.
Akým spôsobom tovar odoslať k nám?
Vyplnený formulár spoločne so zabaleným tovarom, k nám môžete zaslať týmito spôsobmi:
- Napr. Českou poštou (alebo inou dopravnou spol.) na Vaše náklady, na adresu Zovero sro, Dolní Beřkovice 317, 277 01 Dolní Beřkovice
- Na podacom mieste siete Zásielkovní stačí nahlásiť kód 94691424 . Obsluha sama vytlačí štítok a odovzdá Vám potvrdenie o prevzatí zásielky. Za túto službu Vám bude k dobierke pripočítaná čiastka 2 EUR za dopravu. Pri reklamácii je doprava zadarmo . Zoznam všetkých pobočiek a informácií nájdete TU .
Reklamácia tovaru
Pokiaľ ste dodržali naše rady, ako sa o výrobky starať a chcete tovar napriek tomu reklamovať, popíšte nám prosím váš problém (najlepšie pripojte fotografie/video) a všetko pošlite e-mailom na adresu: info@zovero.cz. S riešením sa ozveme čo najskôr to bude možné.
Viac k reklamáciám nájdete na stránke s obchodnými podmienkami tu .
Potrebujete poradiť?
Kontaktujte našu zákaznícku podporu telefónom alebo emailom.
Po-Pia 8-18 hod
So-Nie 10-16 hod
📞 702 043 847
📩 info@zovero.cz